Diseinu aldizkaria
Diseinu aldizkaria
Saria

Nagrada

Saria Diseinu hau auto-isolamenduan bizitzaren normalizazioan laguntzeko eta lineako txapelketetako irabazleentzat sari berezi bat sortzeko egin da. Sariaren diseinuak peoia erregina bihurtzea adierazten du, jokalariak xakean izandako aurrerapenaren aitorpen gisa. Saria bi figura lauk osatzen dute, Erregina eta Peoia, kopa bakarra osatzen duten zirrikitu estuengatik elkarren artean txertatzen direnak. Sariaren diseinua iraunkorra da altzairu herdoilgaitzari esker eta erosoa da irabazlearengana postaz garraiatzeko.

Fabrika

Shamim Polymer

Fabrika Lantegiak hiru programa mantendu behar ditu ekoizpen instalazioa eta laborategia eta bulegoa barne. Mota honetako proiektuetan programa funtzional definiturik ez egotea da haien kalitate espazial desatseginaren arrazoia. Proiektu honek arazo hori konpontzea bilatzen du zirkulazio-elementuak erabiliz, zerikusirik ez duten programak banatzeko. Eraikinaren diseinua hutsuneko bi espazioren inguruan kokatzen da. Espazio huts hauek funtzionalki zerikusirik ez duten espazioak bereizteko aukera sortzen dute. Aldi berean, erdiko patio gisa jokatzen du, non eraikinaren zati guztiak elkarren artean konektatzen diren.

Barruko Diseinua Barruko

Corner Paradise

Barruko Diseinua Barruko Gunea trafiko handiko hiriko izkinako lursail batean dagoenez, nola aurki dezake lasaitasuna auzo zaratatsuan, zoruaren onurak, espazio praktikotasuna eta estetika arkitektonikoa mantenduz? Galdera honek diseinua nahiko erronka bihurtu du hasieran. Etxebizitzaren pribatutasuna neurri handi batean areagotzeko, argiztapen, aireztapen eta eremuaren sakoneraren baldintza onak mantenduz, diseinatzaileak proposamen ausarta egin zuen, barruko paisaia eraiki. Hau da, hiru solairuko eraikin kubiko bat eraiki eta aurreko eta atzeko patioak atarira eraman. , berdegune eta ur paisaia sortzeko.

Etxebizitza

Oberbayern

Etxebizitza Diseinatzaileak uste du espazioaren sakontasuna eta esangura bizi direla elkarrekiko erlazionatutako eta kodependenteko gizakiaren, espazioaren eta ingurunearen batasunetik eratorritako jasangarritasunean; beraz, jatorrizko material izugarriekin eta birziklatutako hondakinekin, kontzeptua diseinu estudioan gauzatzen da, etxea eta bulegoa uztartzen dituena, ingurumenarekin elkarbizitzeko diseinu-estilo baterako.

Erakusketa Kontzeptual

Muse

Erakusketa Kontzeptual Muse diseinu esperimentalaren proiektu bat da, gizakiaren musika-pertzepzioa aztertzen duena, musika bizitzeko modu desberdinak eskaintzen dituzten hiru instalazio-esperientzien bidez. Lehenengoa material termoaktiboa erabiliz sentsazio hutsa da, eta bigarrenak musika-espazialtasunaren pertzepzio deskodetua erakusten du. Azkena, musika-notazioaren eta forma bisualen arteko itzulpena da. Jendea instalazioekin elkarreragitera eta musika ikusmenez esploratzera animatzen da bere pertzepzioarekin. Mezu nagusia da diseinatzaileek pertzepzioak praktikan nola eragiten dien jakitun izan behar dutela.

Marka-Identitatea

Math Alive

Marka-Identitatea Motibo grafiko dinamikoek matematikaren ikaskuntza-efektua aberasten dute ikaskuntza konbinatuko ingurunean. Matematikako grafiko parabolikoek inspiratu zuten logoaren diseinua. A eta V letra etengabeko lerro batekin lotuta daude, hezitzaile baten eta ikasle baten arteko elkarrekintza erakutsiz. Math Alive-k erabiltzaileak gidatzen dituela matematikan haurrekin zale bihurtzeko mezua transmititzen du. Funtsezko irudiek matematika kontzeptu abstraktuak hiru dimentsioko grafiko bihurtzea adierazten dute. Erronka xede-publikoaren ingurune dibertigarria eta erakargarria orekatzea izan zen hezkuntza-teknologia marka gisa profesionaltasunarekin.